پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز سه شنبه ، 1404/02/02

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

اولین جلسه کمیته برنامه استراتژیک بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال جاری با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، مدیر حاکمیت بالینی و جمعی از اعضاء کمیته استراتژیک این بیمارستان در سالن کنفراس حوزه مدیریت بیمارستان برگزار شد.

اولین جلسه کمیته برنامه استراتژیک بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال جاری با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، مدیر حاکمیت بالینی و جمعی از اعضاء کمیته استراتژیک این بیمارستان در سالن کنفراس حوزه مدیریت بیمارستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ رئیس این بیمارستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته سلامت از حضور و تلاش های بی وقفه همه مسئولین به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونت درمان این دانشگاه و تیم مدیریتی بیمارستان که با تلاش و خدمات ارزنده، تحول خوبی در حوزه درمان استان ایجاد نمودند، قدردانی کرد.


دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد گفت: مردم از ما توقع دارند که خدمات قابل قبول و در خور شانی به آنان ارائه دهیم و این خود بر اساس منطق است.


وی افزود: در سالجاری همه مدیران زحمتکش دانشگاه و بیمارستان عزم خود را جزم کرده اند که با برنامه ریزی صحیح و اصولی و بهرمندی از تجهیزات پزشکی به روز و پیشرفته در بیمارستان، برگزاری جلسات آموزشی در جهت توانمند سازی همه پرسنل و برگزاری جلسات درون بخشی کمیته های بیمارستانی زمینه ساز ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات درمانی به همه مردم باشیم.


وی ادامه داد: بهره مندی از متخصصین رشته های مختلف، ارتقاء بهبود فضای فیزیکی و بهره مندی از افراد کار آزموده در جهت ارتقاء آموزش همگانی پرسنل رشته های مختلف در بیمارستان از دیگر اقدامات زمینه ساز بهبود کیفیت خدمات درمانی به مردم توسط مدیران است.


رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، همدلی، همفکری و مشورت را راهی برای بهبود کیفیت خدمات به همه ارباب رجوع دانست و اضافه کرد: این مهم جز با اتکاء به نیروی انسانی متعهد و متخصص میسر نمی شود اما خوشبختانه کم نیستند این نیروها و داشتن آنان نعمتی بزرگ برای جامعه است.


مدیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات متعدد در زمینه تدوین و فرایندهای بهبود کیفیت خدمات، گفت: واحد بهبود کیفیت بیمارستان بهشتی یاسوج با هدف ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، بالینی، اداری و یکنواخت سازی همه خدماتی که قابلیت کنترل، پایش، تعریف برنامه های بهبود و همچنین اولویت بندی اقدامات را داشته باشد، در راستای راهبرد اهدف کلان بیمارستان ایجاد شده است.


کیا جاوید اذعان داشت: ارتقاء دانش، مهارت و انگیزه کارکنان هماهنگ با فعالیت های بخش اداری، ستادی و بالینی و همسو با سیاست های کلان سازمان، ایجاد نظام بهبود کیفیت و به روزآوری برای دست یابی به رضایت بیماران و کارکنان که نهایتا باعث افزایش کارآیی و اثربخشی سازمان می شود، برنامه ریزی و تعریف فرآیندهای بیمارستانی جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در همه بخش ها و واحدهای سازمان و نظارت بر نحوه اجرای این فرآیندها از مهمترین محورهای کمیته استراتژیک بیمارستان جهت مرتفع نمودن نقاط ضعف و بهبود کیفیت خدمات درمانی به ذینفعان است.


به گزارش وب دا؛ در این جلسه بندهای مربوط به جلسه سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و از مسئولین واحدها خواسته شد تا نسبت به اجرای آنان اقدام در جلسه بعد گزارش و نتیجه را اعلام نمایند.5